Vocea Romaniei contra XFactor Romania

Niciun comentariu
XFactor Romania difuzanduse pe postul nostru preferat Antena1 a crescut audienta la un rang foarte inalt cu emisiunea Vocea Romaniei care si aceasta are un rating foarte mare in acelas timp cu al xfactor-ului .
In aceste emisiuni sunt Drame ale cantaretilor ,voci nemaintalnite ,noi stiluri in modeling facute de prezentatori emisiuni + de asta un nivel foarte ridicat de adrenalina telkom romanis si orange sustinand ca sponsori aceste emisiuni lafel cresc si vanzarile acestor catelel Mobile facand schimbari Cosmote si romtelecom creind Telekom.
După o serie de schimbări făcute în timpul verii, când Horia Brenciu şi Ştefan Bănică Jr au părăsit ProTV-ul în favoarea unei colaborări cu Antena 1, cele două televiziuni se vor "bate" pe audienţă în această seară. Cel de-al doilea episod al sezonului patru din "Vocea României" va fi difuzat în exact acelaşi interval orar în care noul sezon al "X Factor" va debuta pe micile ecrane. Telespectatorii vor trebui, aşadar, să aleagă dacă rămân fideli unui post de televiziune sau, mai degrabă, vedetelor celor două show-uri de talente.
Marea confruntare a show-urilor de talente difuzate de ProTV şi Antena 1 atinge vineri seara punctul culminant: noul sezon al emisiunii „X Factor” debutează de la ora 20:30, exact în acelaşi timp în care este difuzată şi „Vocea României”. Între cele două competiţii televizate se va da o luptă strânsă, mai ales că, din această toamnă, două dintre fostele vedete ProTV au ales să renunţe la colaborare, în favoarea unui contract cu trustul Intact.
Horia Brenciu, care până de curând s-a aflat pe scaunul de jurat la „Vocea României”, alături de Loredana Groza, Smiley şi Marius Moga, face acum parte din juriul show-ului de la Antena 1.
„Unii vor să înţeleagă de ce am venit la Antena 1, alţii nu. (...) Tuturor celor care până acum au comentat atotştiutori producţia, fără a viziona măcar o secundă, vă înţeleg, aşa făceam şi eu înainte de majorat”, a scris Brenciu, vineri, pe pagina sa de Facebook, cu doar câteva ore înainte de apariţia sa, în premieră, la „X Factor”.
O mişcare similară a făcut şi Ştefan Bănică Jr. După 14 sezoane în care a prezentat „Dansez pentru tine”, alături de Iulia Vântur, artistul a părăsit trustul Media Pro şi a acceptat contractul cu Antena 1. Aşadar, şi el, ca şi Brenciu, va face parte din juriul „X Factor”.
„Am plecat din ProTV după 12 ani. Consider că s-a încheiat o etapă din viaţa mea de televiziune. Vreau să menţionez că nu m-am certat cu nimeni”, a precizat cântăreţul în timpul unui jurnal de ştiri de la Antena 1. „Vreau să le mulţumesc oamenilor cu care am lucrat pentru aceşti 12 ani frumoşi din viaţa mea, în care am avut realizări notabile, spun eu (…). Pentru mine s-a încheiat un ciclu, aşa că am decis să aleg o nouă provocare, şi am venit la Antena 1, unde sper din tot sufletul să fac performanţă cel puţin la acelaşi nivel la care am făcut până acum”, a adăugat el.
În plus, Ştefan Bănică a precizat că se va mai ocupa de încă un proiect la Antena 1, ce va intra în grila de programe în primăvara lui 2015.
 „X Factor”, Brenciu şi Bănică vor fi colegi cu Delia. În ediţiile precedente ale emisiunii de la Antena 1, cântăreaţa a jurizat concurenţii alături de Cheloo de la Paraziţii şi Dan Bittman. Acesta din urmă a precizat ulterior, într-un interviu acordat ziarulring.ro, că după încheierea sezonului trei al show-ului, contractul i s-a încheiat, iar echipa de producţie a ales să nu îl reînnoiască.
„Cei din trust ştiu de ce s-a terminat colaborarea mea la «X Factor». Contractul meu a luat sfârşit anul trecut, după terminarea ediţiei numărul trei, dar dacă vor dori să mai colaboreze cu mine, e bine, dacă nu, asta e”, afirma artistul în martie. „Nu ne-am despărţit certaţi, e normal ce s-a întâmplat. Ei ştiu mai bine ce e mai potrivit pentru ei”, a mai spus Bittman atunci.
Pe de altă parte, Cheloo a fost dat afară după ce în timpul unei ediţii a show-ului a făcut o serie de remarci care, potrivit Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), au discriminat persoanele homosexuale. Acest lucru i-a adus Antenei 1 o amendă în valoare de 10.000 de lei.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu