Cum sa te imbogatesti din cersit

Un comentariu
Va spun bun venit inca o data la un nou post facut de XEON am avut posturi facute cu zile in urma si de Wish3r dar astazi m-am hotarat sa postez si eu dupa o lunga pauza . Acum cateva luni am dat peste o fata ea mereu in tot ce zicea cerea cate ceva gen :"fa-mi si mie rost de nush "exp GM *Poweri sau alte prosti de pe internet .
In frazele ei nu exista un cuvant in care sa nu ceara sau sa nu comenteze despre de ce nu i-am facut.Nu va intrebati si voi macar o data cum cineva se poate inbogati de pe urma altuia un prieten,persoana apropiata,veri,surori,frati ?
Astazi va prezint pataniile acestei fete.Ea se numeste Ruxandra Radulescu ca nationalitate Romanca traind in Constanta .
In aceasta poza ea a vrut sa arate "gen uite ce frumoasa sunt aproape dezbracata dar nu ma poti atinge sau ma duc la produs dar nu ma poti vedea mereu ".
Ea nu iubeste, nu sufera, nu se gandeste vreodata la cineva orcine ar fi el sau ea pentru ca vrea sa-i fie doar ei bine .
Aceasta sa inbogatiti cu prosti ale internetului din partea mea pentru a face acest post cat mai interesant adragando in capcana mea dupa cum imi stiti voi mintea diabolica m-am decis sa i-au si eu niste fisiere din pc ei cum ar fi poze cu mama ei ,tatal ei ,sora ei aceasta va fi cenzurata din cauza ca este minora .
V-a prezint in acest moment o poza cu tatal acestei fete si mama .

Mama ei fiind imbracata pentru o seara de Nunta mergand la o nunta a surori fetei Mamam ei imi aduce aminte de un copil skrelozat din scoala primara cu un cap tuguiat dar asta e o alta poveste poate o sa va spun odata :) . Fata pare inofensiva dar actioneaza in multe conturi de facebook ale barbatilor incercand sai farmece cu frumusetea ei si scotand din acestea lucruri de care ea nu poate face .

Tatal care am uitat numele acestuia este plecat in Londra nestiind ce face fiica acestuia pe internet si prostiituanduse ziua si noaptea pe net .
Daca dati peste o fata sau un baiat care sunt in genul acestei fete veti sti ca se vor folosi de tine .
S-au va puteti lua dupa aceasta fata si cine stie poate va inbogatiti si voi pe seama cuiva 

Iubirea din serai Sulyman si Ruxfandra rup tacerea 

Iubirea sa format in cateva zile  pe acest baiat il cheama Angel Sorin nu avem nimic cu aceasta persoana dar am hotarat sa fie si el in acest post .
Dupa cum ziceam iubirea dintr-e acestia 2 s-a format in timp de 2 zile acesta vrajindo cu masina lui BMW serie veche si un Audi a 6 aceasta sa indragostit peste noapte de acest sulyman angel Sorin 
Rege al imperiului motociclistilor din romania purtand chiloti peste jacheta care conduce el a inventat scutecul absorbant .
Dar asta este treaba lui Ruxandra este doar ca un drog pentru saracul baiat acesta ramane 1 zi si dupa dispare dar oare aceasta iubire va tine urmariti si voi in urmatoarele posturi daca vor mai fi despre ei .

Saraca fata cine stie prin ce trece dar a trebuit sa o punem si pe ea urmatoarele poze vor fi cu conversatiile.
Aceasta a recunoscut intr-o poza cum ca si-ar face poza cand face sex .

Un comentariu :