Cum sunt fetele din ziua de azi

Niciun comentariu

Ba nebunilor de cand nu v-am vazut xeon sa intors in forta dupa pauze repetate dar cu posturi de calitate.Ia ca azi va pun la o intrebare de baraj !Cum credeti voi ca sunt fetele din ziua de azi ?Bun sa lasam asta si o sa va raspund eu dupa cum bine stiti cei care ma cunosc stiu ca sunt un baiat finut care ma comport frumos cu fetele si am grija de asa ceva acum 4 saptamani daca nu ma insel am dat peste o fata ce imi cam placea foarte mult dar problema este ca nu stiam daca si ea ma place. Iam zis sa ne cunoastem bine boon .
Acum cativa ani cand fetele nu prea stiau de facebook,machiaje,farduri etc. iar acestea erau mai firave ,dulci la locul lor si nu creau probleme dar altele erau si foarte intepate de mici cea ce mie imi placea foarte mult pentru ca asa trebuia sa fie o fata eu am realizat ca femeile nu trebuie sa faca treburi de barbati acestea pot face treburi femeiesti gospodaresti ce tine de aceasta sa fie fina si rafinata asta ar fi fata ideala pentru mine pentru alti nush.Dar aceasta fata care am cunoscuto in aceste 4 saptamani mi sa parut chiar cum era fata ideala pentru mine chiar fiind bun cu ea nu stiu daca am gresit cu ceva din bunul meu simt am programat si o sedinta foto pentru a ne fotografia si a avea si eu o poza cu aceasta nu zic nimic aceasta a lipsit din motive personale nu pot spune din ce motive .Dar astazi la practica fiind cu baieti in pauza noastra un coleg a vazut postarea acesteia pe wall cu starea ei intr-o relatie cu un anumit baiat ,Eu vorbim acum 1 zi in urma cu aceasta a zis ca nui plac frizurile extravagante cu creeasta si cei care fumeaza . Eu nu fumez nu beau cea ce era bine si ma trezem baiatul ideal pentru aceasta dar am fost surprins vazand un dihor al intunericului cu o freza de la cel a pamant .Nu zic aceasta fata este modesta sta la tara si acesta tot lafel eu neagreind tarani nu ca o fac taranca dar el cam seamana a taran :)) cu toti macho mani pe facebook bea tot feluri de beri prosti fara a avea o poza decenta pentru a aprecia prieteni pentru ce face .Vreau sa zic ca fetele din ziua de azi iti pot infinge cutitul in spate fara sa stie ele cat de rau te ranesc tu crezand ca ia te-ar iubi . E cam asa m-am simtit eu dar ma multumesc lui dumnezeu ca nu m-am nascut fara o mana ,picior sau altceva .Fetele de azi nu se compara cu cele din acei ani multe sau schimbat altele arata ca la 25 de ani si nu stiu nici sa citeasca maturizandune foarte repede . Sfatul meu e de nu a avea incredere in nimeni

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu